۱۳۹۵ تیر ۲۴, پنجشنبه

#ايران - #گردهمائي #پاريس يا رفراندوم بين #آزادي و ارتجاعي مطلق؟






گردهمائي پاريس در نوع خود يک رفراندوم با شرکت بيش از صد هزار ايراني و شخصيت هاي بين المللي و پاسخ به ياوه گويي هاي سران ولايت فقيه بود.
در اين گردهمائي شرکت کنندگان کاملأ آزادانه انتخاب کرده بودند نه قيچي سانسور در کار بود و نه شوراي مصلحت نظام . ي
ک رفراندوم بين آزادي و ارتجاع جهل و جنايت که سالها است در سرزمين ما لونه کرده است بود .
 #زندانيان شريف و مقاوم از سياه چالهاي جهل و جنايت رژيم با ريسک #اعدام و شکنجه رأي آري خود را به اين جمع رساندند و شخصيت هاي مذاهب مختلف که تا ديروز در چنگ رژيم ضد بشري خميني گرفتار بودند در اين رفراندوم حاضر و رأي خود را اعلام کردند . بعلاوه بيش از صد هزار شرکت کننده در اين گردهمائي حضور داشتند و رأي به آزادي دادند .
در واقع در اين گردهمائي خواست ملت ايران که از طرف نماينده واقعي آنها خانم #مريم_رجوي رئيس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت در حضور شرکت کنندگان اعلام شد، سرنگوني رژيم پليد و ضد بشري و تروريست پرور آخوندي بود
همزمان با اعلام سرنگوني رژيم ملاها؛ صد هزار نفر همصدا با خانم رجوي خواستار سرنگوني رژيم شدند بعلاوه شخصيت هاي برجسته نيز اعلام کردند که ماهم خواهان سرنگوني اين رژيم تروريست پرور هستيم.
بعد از اين رفراندوم بزرگ؛ صفهاي آزادي خواهان با مزدوران اجاره ي و فرنگ نشين رژيم مشخص تر شد و بخاطر همين هم مزدوران خيلي تلاش کردند و زوزه هاي درد آلود با دهنهاي کف آلود سردادند که به عظمت اين گردهمائي لکه وارد کنند. اما تف سربالا بود به ريش اصلاح طلبان قلابي و مزدوران خارجي نشين ولايت جهل و جنايت .
اين گردهمائي فتيله اي بود که بردودمان ولايت جهل و جنايت و تروريست پرور آتش زد .
پس بايد از سمبل آزادي ملت ايران در مقابل رژيم جنايتکار آخوندها از مريم رجوي حمايت کرد و قدم سرنگوني را برداشت.
هرکس در توان خود بايد اعلام آمادگي بکند و در سرنگوني جهل و جنايت شريک باشد .
سران رژيم خيلي خوب فهميده اند که در اين گردهمائي رأي سرنگوني ولايت فقيه داده شده است بخاطر همين هم هست که زنجير پاره ميکنند و به شخصيت ها حمله ميکنند و سفير هاي کشورها را احضار ميکنند و اخطار ميدهند که اين گردهمائي در کشورشما نظام ما را بخطر انداخته است!
اين خطر در مرزهاي پرگوهر ايران و در قلب تهران نظام شيطاني ولايت پليدتان را بخطرخواهد انداخت.
 آن روز خيلي نزديک است
 زنده باد ايران آزاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر