۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

#ایران - در یک سالگی #برجام بی سرانجام و بن بست نظام ولایت فقیه





درست یک سال پیش مثل امروز _23تیر94_ حاكمان كنوني بر #میهن مان توافق نهایی #هسته‌یی‌ رو با کشورهای 1+5 امضا کردند و جشن برجام با دود و دم زیاد برگزار شد.
اما امروز در یک سالگی برجام، صحبت از مسیر نافرجام، کار بی‌سرانجام و مرگ برجامه است.
دیدیم که با قانون ممنوعیت فروش بویینگ و مواضع تند دبیرکل و صدراعظم آلمان و... چه‌طور به‌جون هم افتادن و حالا باز هم صحبت از تحریمهای جدید است.
مثلا خبرگزاری بسیج با تیتر «خبر مرگ برجام» نوشت:
 «ماجرای برجام به هواپیما ختم نمی‌شود. جمعه گذشته برخی رسانه‌های بین‌المللی مدعی شدند، «بان کی‌مون» در نامه‌یی محرمانه به شورای امنیت سازمان ملل خواستار بررسی آزمایش‌های موشکی ایران شده است. »
کار به جایی رسید که صالحی هم صداش دراومد و گفت: «احساس می‌کنم در حال زمینه‌چینی و پخت و پز علیه ما هستند و باید گوش به زنگ باشیم... اتفاقاتی در حال روی دادن است» .
 این وسط فقط روحانیه که هنوز تو تنور برجام میدمه تا برگش تو انتخابات بعدی نسوزه.
حتی ولایتی هم که تازه زبونش به حمایت از برجام باز شده بود صداش دراومد و گفت: 2میلیارد دلار پول نقد بی‌زبون ما رو یکی از بانکهای آمریکا مصادره کرد و داد به بازماندگان کشته شدگان انفجار بیروت! [این دیگه خیلی خاک تو سریه]
می‌بینیم که ورای همه دود و دم‌ها برجام تبدیل به اره‌یی شده در گلوی نظام؛ اره‌یی که نه راه پس داره، نه را پیش! در هر حرکت گردن و شاه‌رگ ولایت‌رو پاره می‌کند.
 https://telegram.me/eterazat

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر