۱۳۹۵ شهریور ۱۱, پنجشنبه

کابوس سرنگونی برای سپاه: (مجاهدین) توانستند در عرض۲۴ساعت خود را به ۳۴ کیلومتری کرمانشاه برسانند






سپاه پاسداران در خبرگزاری خود در مطلبی خطاب به علی مطهری نوشت:
در عملیات فروغ جاویدان مقرر شده بود نیروها با سرعت 100 کیلومتر در جاده آسفالته به سمت کرمانشاه، سپس همدان و سرانجام به تهران برسندhttps://telegram.me/eterazat

... . ابتدا شهرهای کرند و اسلام‌آباد برای ساعتهایی تسخیر شد. پس از 150 کیلومتر پیشروی و با عبور از گردنه پاتاق در مسیر کرمانشاه، نیروهای عملیاتی این سازمان به دشت وسیعی به نام حسن آباد در نزدیکی کرمانشاه رسیدند و گردنه بعدی 'چهارزبر'بود... 


مهمترین قسمت ماجرا این بود که نیروهای سازمان (مجاهدین) توانستند در عرض24ساعت خود را به 34 کیلومتری کرمانشاه برسانند و کشور را وارد یک بحران عمیق کنند.

(مجاهدین) از نظر سازماندهی نیروها و توان تشکیلاتی بسیار قدرتمند ظاهر می‌شدند به‌گونه‌یی که کارشناسان معتقد بودند (مجاهدین) فقط نان توان تشکیلاتی خود را می‌خورند.

پیشروی باورنکردنی آنها در خاک ایران نیز مدیون همین کار تشکیلاتی بود.

سپاه پاسداران که سرکردگان جنایتکار آن به فرمان خمینی صدها هزار نوجوان و دانش‌آموز را روی میدانهای مین در جنگ ضدمیهنی قربانی کردند و به‌عنوان جنایتکار جنگی باید محاکمه شوند در ادامه به توجیه قتل‌عام زندانیان دست بسته و اسیر مجاهد به حکم خمینی زهر خورده پرداخته و خطاب به نایب رئیس مجلس آخوندی که خواستار توضیح پورمحمدی شده، می‌نویسند: واقعاً به نظر شما با سازمانی که آن روز آن گونه کشور را از نظر نظامی با چالش جدی روبه‌رو ساخته بود باید چگونه رفتار کرد؟ 

اما در خصوص نحوه اجرای آن حکم تاریخی؛ همان‌طور که می‌دانید بین خمینی و منتظری در خصوص اعدام‌های سال 67 از نظر فقهی اختلاف نظر جدی وجود داشت (و این) ممکن بود صدور این حکم در اذهان آنها تشکیکی ایجاد کند و دست آنها را برای اجرای این حکم تاریخی بلغزاند به‌گونه‌یی که (خمینی) این لغزش ذهنی را پیش‌بینی و در انتهای حکم خود به آن توجه کرده بود ' ... . رحم بر محاربین ساده‌اندیشی است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول تردید ناپذیر نظام است، امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام رضایت خداوند متعال را جلب نمایید، آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند اشداء علی الکفار باشند.

و به این ترتیب به مجریان این حکم قوت قلب می‌دهد، حالا مجریانی که شجاعت و درایت داشتند و حتی می‌دانستند در آینده به القابی تحت عنوان جنایتکار تاریخ ملقب می‌شوند اجرای دستور (خمینی) را برای پسند دیگران و اظهارنظر آیندگان معطل نکردند... و آن حکم را به سرعت به اجرا درآوردند و یکبار دیگر خطر بزرگی را از سر کشور دور کردند و واقعاً امروز باید به آنها مدال افتخار داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر